zondag 30 januari 2011

Voorleesdagen

Juffrouw Wieke leest aan ons voor, terwijl wij ons ontbijt  aan het eten zijn. Twee kinderen boden mij eten aan maar ik hoefde niet, want ik was mijn eten vergeten mee te nemen. Het verhaal ging over de ‘80 jarige oorlog’. Ik vond het wel interessant.  Het was verder een leuke ochtend.
Tijdens de nationale voorleesdagen mochten kinderen uit mijn klas en andere hoge klassen voorlezen aan kleuters,  maar  ik had daar geen zin in.
Onze juf heeft ook gezegd dat we boeken van 2010 uit de bieb moeten halen. die moeten we dan lezen voor de kinderjury 2010 . Als we dat hebben gedaan moeten we daar een soort boekbespreking over houden. De kinderen die nu nog de kleuters moeten voor lezen,  lezen de kleuters ook voor. Ik heb in ieder geval een leuke week gehad.

Groetjes Rogelio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten