vrijdag 4 februari 2011

Gedicht in het duister

Luister,
Wie sluipt er
Door het duister?
Kindjes van de Pius 10 misschien?
Om te luisteren naar een gedicht,
In alle stilte, zonder licht.

Juf Constance.

Het is nacht
je hoort ik dood je mijn pracht.
Daar gaat de bel
onder het bed snel.

De politie komt te laat
dat is een slechte daad.
Dan komt hij bij de raad
die is ongelofelijk kwaad.

Rogelio.

 Het is donker in de nacht.
    Het geluid is zacht
   Je ziet de volle maan
   Boven je hoofd staan

Alpaj

  In de nacht in de nacht
  heeft hij altijd kracht

 het is een soort dier
  het is een echte klier

hij is hier en daar
 hij is nooit ergens klaar
 Seher
Het is nacht.
Ik vind het eng.
De sterren vallen.
Ik kijk naar de maan.
Het is leuk want ik ga naar de nacht

Fatma

De wereld in mijn hoofd heet:Drakeneiland
In het water ligt een hand.
Toen werd ik wakker in een wereldje.
In een huis staat een stereo'tje

                         Lars.                          

In de nacht
In de nacht ben ik bang
En dat duurt heel lang
Er kwam een monster
uit de tv
Ik ben blij dat ik nog leef.

Camilia.


Vampieren veranderen
 kinderen in andere
 moordenaars
   altijd 2 kinderen per keer
   hij doet het elke
  nacht weer.
 Antonino



Jullie zijn ontsnapt uit de gevangenis.
Jullie weten dat het slecht is.
Nooit lopen met niemand om je heen.
Het is naar wat meneer Hazermout zegt.
Gellof me het is echt!!!
al het narigheid ontmoet je in de nacht.
dan zie je de uil wat een pracht!
Zeker hoor je het geluid.
O,wat luid
de nacht is prachtig, zeker voor een jachter!

L'euthaliane.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten