dinsdag 17 augustus 2010

Ik stel me voor


 

16 - 8 - 2010

Ik stel me voor.



Ik ben Hacimurathan Canli. Ik ben geboren in Dordrecht. Ik ben 10 jaar. Mijn vader is geboren in Turkije en mijn moeder in Nederland. Mijn vader mag niet meer werken, omdat hij geopereerd is. Ik weet niet waarom, maar later als de wond is hersteld, dan mag hij weer werken. Mijn moeder werkte vroeger op een bureau. Ze werkte op een bureau met papieren. Ik heb een broertje van 9 jaar en 3 neefjes en een nichtje. Het oudste neefje heet Halil en die zit hier op school in groep 2. Mijn andere neefje heet Anel,dat is het broertje van Halil, die één jaar is. mMjn jongste neefje heet Haci Ahmet. Die wordt 1 jaar. Mijn nichtje gaat dit jaar naar groep 1 en ze heet Ikra. Mijn opa heet ook Haci Ahmet. Hij houdt heel veel van vissen. Soms neemt hij mij of mijn broertje mee. Mijn oma is 1 jaar ouder dan mijn opa. Ze heet Sefinaz. Ze kookt veel en ze maakt altijd gezond eten. Mijn hobby' s zijn : Voetballen, rekenen, zwemmen, fietsen, gamen, computeren en televisie kijken.



Groetjes van Haci.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten