woensdag 18 augustus 2010

Ik stel me voor


 


Ik ben Layla. Mijn achternaam is Oubanabdellah. Ik ben 10 jaar. Ik ben geboren in Dordrecht (Nederland). Ik word binnenkort 11 jaar. Ik ben jarig op 10 april. Mijn ouders komen uit Marokko. Door een aardbeving zijn ze bij elkaar gekomen. Mijn vader werkt bij de SST (waar ze stukken staal voor bruggen maken) en mijn moeder werkt als schoonmaakster. Ik heb een broertje en een zusje. Mijn broertje is 6 jaar en is op 13 mei jarig en mijn zusje op 1 mei en is 8 jaar. Mijn moeder is 37 jaar en is op 20 maart jarig en mijn vader is 41 jaar en is op 13 april jarig. Mijn pa heet Mohamed en mijn ma heet Fatiha. Mijn broertje heet Achraf en mijn zusje heet Nada. Mijn hobby's zijn: zwemmen, knutselen, gymen, lezen, tekenen, schilderen en verrassingen en spelen.



Liefs van Layla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten