maandag 27 september 2010

GGD

Op 24 September in de middag moesten we allemaal in een wit T-shirt en een spijkerbroek gingen we een dansje doen genaamt :Ietsjes meer bewegen .We deden het dansje voor de wethouder .Natuurlijk deden de anderen klassen ook iets voor de wethouder .Ik vond het dansje voor de wethouder te dansen heeeeeeel erg leuk bijna iedereen vond het leuk ,nou bijna .Een paar jongens vonden het dansje meisjes achtech en deden niet mee .We ginngen weer naar boven en werkten heel hard .Meester Mourits kwam met broodtrommels naar onze klas .In die broodtrommels zaten per broodtrommel 2 tomaatjes 1 rozijnen doosje en 1 manderijn .Maar ik had toevalig die dag ook gitaar dus dat broodtrommeltje was best handig ik at het stiekem tussen de les de meester zag me en zette het op de tafel toen d meester niet keek pakte ik het alweer en at verder ,meester zag me en werd boos en at al mijn rozijnen op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten