vrijdag 10 september 2010

week van alfabetisering 2010 meedoen aan het lees record

10 voor 3 gingen we naar groep 5 daar ging de juf over de flaptekst vertellen daarna gingen we de tekst oefenen met groep 5 en daarna ginen we om 3 uur lezen en juf Annemarie ging foto`s maken en toen we klaar waen ging juf Annemarie de foto` s laten zien op de computer en na afloop mochten we de tekst houden .


                                           stukje tekst


Ik ren de hoek om ,en weer de hoek om.Ik kijk achter me :niemand natuurlijk.


slome bakkers


In deze straat ben ik nog niet eerder geweest .En nergens zie ik Jantwan .Hoe groot is dit dorp nou ?ik ben onderhand Kapioen Kwijtraken.


`Jantwan!`


De straatkeien staan schots en scheef ,grote en kleine door elkaar ,slordig neergekwakt.Rennen gaat moeilijk,dus ik spring van steen naar steen .Van eilandje naar eilandje .Bij elke zijstraat stop ik even ,maar hij  is nergens te zien.


`Jantwan!`


Ik spring verder .Stel je voor dat je op een onbewoond eiland zit .Dat je een vlot bouwt.Dat je na een lange zeereis eidenlijk land bereikt ,maar dat datook weer een onbewoond eiland is ,en zo iedere keer.Van eilandje naar eilandje .Na een tijdje ,als sje de wereld rond bent ,kom je weer op je oude eiland terecht



Geen opmerkingen:

Een reactie posten