dinsdag 28 juni 2011

tussen kunst en krispijn

28-6-2011

vandaag in de middag was het feest op het schoolplein. We gingen met alle groepen in een grote tent zitten. In de tent waar we zaten gingen groepen samen met een andere groep of allen acts doen. Toen iedereen klaar was met hun act deden we een pauze. Wij moesten samen na de pauze met groep 5 samen het Wilhelmus zingen. Wij droegen oranje shirts of andere spullen dat oranje was, want dat wouden de juffen. Ik vond het Wilhelmus zingen heel erg saai. Het leukste act vond ik van groep 8 toen ze gingen rappen. Ik ging nog wat op het plein en in de school spelen, maar ik vond het saai dus ik ging naar huis.

                                                                         groetjes,

                                                                         Haci 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten